Vďaka nášmu systému môžete vytvoriť newslettre, ktoré cez neho dokážete priamo zasielať. Pripravili sme pre Vás návod s jednotlivými krokmi, ako aj pár tipov, na čo pri tvorbe newslettrov myslieť.
V dnešnej dobe, kedy zákazníci sú neustále zahlcovaní informáciami, je personalizovaná komunikácia kľúčom k úspechu. Newslettere, pravidelne zasielané priamo do e-mailových schránok vašich klientov, predstavujú účinný nástroj na budovanie vzťahu, zvyšovanie povedomia o vašich produktoch alebo službách. V neposlednom rade pôsobia veľmi priaznivo na stimuláciu predaja. Vďaka nášmu systému Ellipse Cloud môžete ľahko a efektívne vytvárať a zasielať pútavé newslettery, ktoré oslovia vašich zákazníkov a privedú ich k nákupu. Pripravili sme návod, ako na to a tipy na čo, pri dobrom newslettri vždy myslieť.
Pár tipov pre dobrý newsletter:
- ideálna frekvencia zasielania newslettrov novým odberateľom je 1x mesačne, postupne môžeme frekvenciu upraviť na 1x týždenne, viac sa nedoporučuje
- ideálna dĺžka NL je na max 3 obrazovky mobilu
- nezabudnite na výrazné CTA prvky
- segmentácia publika je skvelý nástroj, ako zvýšiť efektivitu svojich mailingových kampaní
- zamyslite sa nad predmetom správy - jedná sa o kľúčový faktor pre otvorenie newslettra
Pozor na legislatívu - musíte mať povolenie pre zasielanie NL a taktiež musí mať klient možnosť odhlásiť sa z jeho odberu.
Ako na ten newsletter priamo v Ellise Cloud? Jednoduchými krokmi.
Vytvorenie kupónu
1. Vytvorte si zľavový kupón, ktorý chcete uplatniť
Cez možnosť pridať kupón si vyberiete z možností, či sa bude jednať o kupón na fixnú cenu, alebo o kupón na % výšku zľavy, či presnú výšku zľavy v €. Taktiež zadávate platnosť kupóna a možnosť využitia.
Ak chceme kupón posielať ako súčasť marketingovej kampane na podporu predaja newslettrom na našu databázu hostí nezaškrtávate políčko “ len na jedno použitie”.
2. Kupón sa vám zobrazí v záložke “ všetko”
Skopírujem si odkaz.
Zasielanie NL
1. Smerovanie: CRM - Newsletter. Na konci tabuľky máme možnosť “pridať nový”.
2.Pripravíte si newsletter podľa vašej preferencie
Máte možnosť použiť obrázky, či grafiky, ktoré si vopred pripravíte napríklad v CANVE a viete ich následne do newslettra importovať ako JPG súbor. Alebo sa inšpirujte a pripravte si newsletter v grafickom editore https://www.mailerlite.com/ alebo iných. Prípadne sa na nás obráťte a radi vám prípravu newslettra zabezpečíme.
3. Pre zautomatizovanie mailu máte možnosť využiť preddefinované placeholdre v ľavej časti obrazovky, ktoré vložia do newslettra aktívne meno, priezvisko hosťa a e-mail bude vyzerať viac osobne.
4. Pri nastaveniach nechávame prednastavené možnosti. Nezabudnite do tejto šablóny vložiť skopírovaný link.
5. Smerovanie: CRM-Newsletter - nájdete si váš vytvorený mail - vľavo stĺpec editor - kliknúť na príslušný riadok
6. Pod textom mailu máte možnosť AKCIA - odoslať testovací mail ( na preddefinovaný mail, ktorý máte prednastavený v Ellipse).
7. Ak máte istotu správnosťou svojho mailu viete ho v danom poli zaslať na vybranú databázu. Posielať viete mail buď všetkým kontaktom v kategórii, alebo si môžete vytvoriť špeciálnu databázu, komu konkrétny newsletter má byť zaslaný.
8. Hosť sa po kliknutí na kupón ( URL adresu kupónu) presmeruje priamo do web bookingu, aby mohol vykonať svoju rezerváciu. Na landing page vo web bookingu už prehľadne vidí aktívny promo kód a kedy ho môže použiť. Zobrazované ceny vo výsledkoch majú prepočítané ceny ponížené o promo a zobrazuju aktívny promo kód.
Dobre pripravený newsletter, zaslaný správnej cieľovej skupine, môže výrazne ovplyvniť vaše obchodné výsledky. Využite potenciál nášho systému Ellipse Cloud na maximum a vytvorte si vlastné marketingové kampane, ktoré vám prinesú nových zákazníkov a zvýšia lojalitu tých súčasných. S pomocou personalizovaných ponúk, zľavových kupónov a pútavého obsahu môžete ľahko dosiahnuť vyššie tržby a posilniť svoju pozíciu na trhu.Podobné nástroje často stoja stovky eur. U nás máte možnosť tvorby kampaní úplne ZADARMO v rámci možnosti, ktoré systém ponúka.
Veríme, že tento postup Vám pomôže s predajom Vašich voľných kapacít.